Priser
HVORFOR I BØR VÆLGE OS
En samlet digital platform til arbejdsmiljø
Slut med at lede efter emails og dokumenter på delte netværksdrev. Med AMORG samler i aktiviteterne et sted, og gør det nemt at holde overblikket og at følge op.
Fokus på handling og værdiskabelse
Hos AMORG er vores mantra, at arbejdsmiljøarbejdet kan og skal skabe værdi. Vi giver jer værktøjerne til at arbejde målrettet og med positiv forandring for øje.
Vi gør det nemt at gøre det godt
AMO arbejdet er både omfattende og komplekst, og det kræver både tid og fokus at gøre det godt. Hos AMORG tror vi på, at alle skal kunne gøre det godt, og vores løsninger gør det nemt at leve op til lovgivningen - og få værdi med hjem.
Alt er inkluderet i prisen
Om I blot ønsker at afvikle en enkeltstående APV, eller ønsker at optimere hele virksomhedens investering i arbejdsmiljøet, er op til jer.
PRISSÆTNING EFTER VÆRDISKABELSE
1-9
medarbejdere
- Introduktion og træning
- Mail support
5.000 kr.
2.500 kr.
10-49
medarbejdere
- Introduktion og træning
- Mail support
- Hjælp til opsætning
- 1 årligt statusmøde
20.000 kr.
10.000 kr.
50-249
medarbejdere
- Introduktion og træning
- Mail support
- Hjælp til opsætning
- 1 årligt statusmøde
- 1 årligt rådgivningsmøde
40.000 kr.
20.000 kr.
250+
medarbejdere
- Introduktion og træning
- Mail support
- Hjælp til opsætning
- 1 årligt statusmøde
- Rådgivning efter behov
Kontakt for tilbud
Få et bedre tilbud
VI ER TIL FOR ALLE
Elektriker
Tømrer
Murer
VVS-montør
Mekaniker
Maskinmester
Industrioperatør
Snedker
Blikkenslager
Smed
Landmand
Fisker
Gartner
Bager
Konditor
Slagter
Kok
Servicetekniker
Chauffør
Svejser
Tandlæge
Sygeplejerske
Læge
Pædagog
Lærer
IT-konsulent
Webudvikler
Grafisk designer
Journalist
Revisor